Community management znači više od objavljivanja sadržaja na društvenim mrežama – to je aktivno vođenje i njegovanje odnosa s vašom online zajednicom.
Naš pristup uključuje svakodnevno upravljanje komunikacijom na društvenim mrežama i drugim kanalima. To podrazumijeva odgovaranje na komentare i poruke, moderiranje rasprava, rješavanje problema i pružanje korisnih informacija. Time pokazujemo da vaš brend nije samo “logo”, već živi organizam koji aktivno brine o svojim korisnicima.
Osim podrške, community management uključuje i kreiranje sadržaja koji potiče interakciju. To mogu biti ankete, kvizovi, giveaway kampanje ili edukativne objave koje potiču raspravu i dijeljenje. Aktivna zajednica znači da vaši korisnici sami stvaraju buzz oko vašeg brenda, dijele iskustva i privlače nove članove.
Konačan cilj je izgradnja snažne online reputacije i stvaranje osjećaja povjerenja. Kada korisnici znaju da će dobiti pravovremenu i kvalitetnu interakciju, spremnije se odlučuju na kupnju i rado preporučuju vaš brend drugima. Naš community management je usmjeren na to da svaki korisnik osjeti kako je dio vaše priče – a to je najveća vrijednost koju brend može imati u digitalnom okruženju.
U digitalnom svijetu korisnici žele biti saslušani, žele imati osjećaj pripadnosti i žele dvosmjernu komunikaciju s brendovima. Upravo tu nastupa community management: on pretvara “publiku” u “zajednicu”, a kupce u lojalne ambasadore vašeg brenda.